Cookies Policy

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.

Cookies customization

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

You can configure the website cookies according to their purpose:

  • Statistical analysis

    Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.

  • Social networks

    Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.

UniversidaddeCádiz

1313

CODE DEGREE ORIGINAL NAME
1313 DOUBLE DEGREE IN ADVERTISING, PUBLIC RELATIONS – MARKETING, MARKET RESEARCH PCEO GRADO EN PUBLICIDAD Y RR. PP. – GRADO EN MARKETING E INV. DE MERCADOS
YEAR CODE SUBJECT ORIGINAL NAME ECTS
1 31307001 BUSINESS LAW I DERECHO EMPRESARIAL I 6
1 31307002 ECONOMY ECONOMÍA 6
1 31307003 MICROECONOMY MICROECONOMÍA 6
1 31307004 INTRODUCTION TO BUSINESS ECONOMY INTRODUCCIÓN A LA ECONOMÍA DE LA EMPRESA 6
1 31307007 INTRODUCTION TO MARKETING INTRODUCCIÓN AL MARKETING 6
1 31307008 MATHEMATICS MATEMÁTICAS 6
1 31307009 STATISTICS ESTADÍSTICA 6
1 31309002 THEORY OF COMMUNICATION TEORÍA DE LA COMUNICACIÓN 6
1 31309007 ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS STRUCTURE ESTRUCTURA DE LA PUBLICIDAD Y LAS RR.PP. 6
1 31309008 THEORY OF IMAGE TEORÍA DE LA IMAGEN 6
1 31309009 SPANISH LANGUAGE IN COMMUNICATION LA LENGUA ESPAÑOLA EN LA COMUNICACIÓN 6
1 31309010 COMPUTER TOOLS FOR COMMUNICATION HERRAMIENTAS INFORMÁTICAS PARA LA COMUNICACIÓN 6
2 31307011 ADVANCED STATISTICS ESTADÍSTICA AVANZADA 6
2 31307026 INSTRUMENTS FOR ECONOMIC ENVIRONMENT ANALYSIS INSTRUMENTOS PARA EL ANÁLISIS DEL ENTORNO ECONÓMICO 6
2 31309011 EVOLUTION OF ADVERSTISING MEANS AND PROCESSES EVOLUCIÓN DE LAS FORMAS Y PROCESOS DE LA PUBLICIDAD 6
2 31309012 EVOLUTION OF PUBLIC RELATIONS MEANS AND PROCESSES EVOLUCIÓN DE LAS FORMAS Y PROCESOS DE LAS RR.PP 6
2 31309013 SCIENTIFIC RESEARCH IN COMMUNICATION LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA EN COMUNICACIÓN 6
2 31309015 STRATEGIC ADMINISTRATION AND PLANNING IN COMMUNICATION DIRECCIÓN Y PLANIFICACIÓN ESTRATÉGICA EN COMUNICACIÓN 6
2 31309016 MARKETING AND ACCOUNT MANAGEMENT MARKETING Y GESTIÓN DE CUENTAS 6
2 31309019 PLANNING OF MEDIA AND SUPPORTS PLANIFICACIÓN DE MEDIOS Y SOPORTES 6
2 31309020 GRAPHIC, MULTIMEDIA AND COMMERCIAL AREAS DESIGN DISEÑO GRÁFICO, MULTIMEDIA Y DE ESPACIOS COMERCIALES 6
2 31309021 INSTITUTIONAL COMMUNICATION DESIGN AND MANAGEMENT DISEÑO Y GESTIÓN DE LA COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL 6
2 31309022 INSTITUTIONAL CORPORATE IMAGE IMAGEN CORPORATIVA INSTITUCIONAL 6
2 31309023 BUSINESS COMMUNICATION SYSTEMS I SISTEMAS DE COMUNICACIÓN EMPRESARIAL I 6
3 31307014 BUSINESS LAW II DERECHO EMPRESARIAL II 6
3 31307017 CONSUMER BEHAVIOUR COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR 6
3 31307020 NONPROFIT MARKETING MARKETING NO LUCRATIVO 6
3 31307027 MULTIVARIATE STATISTICAL METHODS MÉTODOS ESTADÍSTICOS MULTIVARIANTES 6
3 31309014 MEDIA AND AUDIENCE RESEARCH METHODS AND TECHNIQUES MÉTODOS Y TÉCNICAS DE INVESTIGACIÓN DE MEDIOS Y AUDIENCIAS 6
3 31309017 CREATIVITY IN ADVERTISING CREATIVIDAD PUBLICITARIA 6
3 31309018 NEW COMMUNICATION TECHNOLOGIES NUEVAS TECNOLOGÍAS EN COMUNICACIÓN 6
3 31309024 BUSINESS COMMUNICATION SYSTEMS II SISTEMAS DE COMUNICACIÓN EMPRESARIAL II 6
3 31309025 COMMUNICATION FOR SOCIAL DEVELOPMENT AND CHANGE COMUNICACIÓN PARA EL DESARROLLO Y EL CAMBIO SOCIAL 6
3 31309026 COMMUNICATION, HUMAN RIGHTS AND EQUALITY COMUNICACIÓN, DERECHOS HUMANOS E IGUALDAD 6
3 31309027 WORKSHOPS ON COMMUNICATION AND EMOTIONAL INTELLIGENCE TALLERES DE COMUNICACIÓN E INTELIGENCIA EMOCIONAL 6
3 31309028 WORKSHOPS ON DIGITAL PROJECTS ADMINISTRATION IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS TALLERES DE DIRECCIÓN DE PROYECTOS DIGITALES EN PUBLICIDAD Y RR.PP 6
4 31307012 MACROECONOMY MACROECONOMÍA 6
4 31307013 BUSINESS ADMINISTRATION DIRECCIÓN DE EMPRESAS 6
4 31307015 MARKETING ADMINISTRATION DIRECCIÓN DE MARKETING 6
4 31307016 PRODUCT AND PRICE PRODUCTO Y PRECIO 6
4 31307018 MARKET RESEARCH I INVESTIGACIÓN DE MERCADOS I 6
4 31307019 MARKET RESEARCH II INVESTIGACIÓN DE MERCADOS II 6
4 31307021 SECTORAL MARKETING MARKETING SECTORIAL 6
4 31307022 COMMERCIAL DISTRIBUTION I DISTRIBUCIÓN COMERCIAL I 6
4 31307023 COMMERCIAL DISTRIBUTION II DISTRIBUCIÓN COMERCIAL II 6
5 31307036 BUSINESS CREATION CREACIÓN DE EMPRESAS 6
5 31307037 BUSINESS WORK PLACEMENT PRÁCTICA EN EMPRESAS 12
5 31307038 FINAL UNDERGRADUATE DEGREE PROJECT TRABAJO FIN DE GRADO 6
5 31307039 COMMUNICATIVE, EMOTIONAL AND COMMUNICATION SKILLS HABILIDADES COMUNICATIVAS, EMOCIONALES Y DE NEGOCIACIÓN 6
5 31307040 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS SOCIOLOGÍA DEL TRABAJO Y DE LAS RELACIONES LABORALES 6
5 31309041 FINAL UNDERGRADUATE DEGREE PROJECT TRABAJO FIN DE GRADO 6
5 31309044 ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES INGLÉS PARA FINES PROFESIONALES 6
S 31307028 ENGLISH APPLIED TO MARKETING INGLÉS APLICADO AL MARKETING 6
S 31307029 SALES FORCE FUERZA DE VENTAS 6
S 31307030 INTRODUCTION TO E-MARKETING INTRODUCCIÓN AL E-MARKETING 6
S 31307031 INTERNATIONAL MARKETING FUNDAMENTALS FUNDAMENTOS DE MARKETING INTERNACIONAL 6
S 31307032 COMPUTER NETWORKS AND COMMUNICATION APPLICATIONS REDES DE COMPUTADORAS Y APLICACIONES DE COMUNICACIÓN 6
S 31307033 ECONOMETRIC METHODS FOR MARKET RESEARCH MÉTODOS ECONOMÉTRICOS PARA LA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS 6
S 31307034 INFORMATION SYSTEMS ADMINISTRATION FOR MARKETING DIRECCIÓN DE LOS SISTEMAS DE INFORMACIÓN PARA EL MARKETING 6
S 31307035 SOCIOLOGY AND RESEARCH QUALITATIVE TECHNIQUES APPLIED TO CONSUMPTION SOCIOLOGÍA Y TÉCNICAS CUALITATIVAS DE INVESTIGACIÓN APLICADAS AL CONSUMO 6
S 31307041 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS CREATIVIDAD Y CASOS PRÁCTICOS EN MARKETING 6
S 31307042 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS TRADE MARKETING 6
S 31307043 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS PLAN DE MARKETING 6
S 31307044 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS HERRAMIENTAS DE MARKETING DIGITAL 6
S 31307045 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS GESTIÓN Y PROCESO DE DATOS 6
S 31307046 SOCIOLOGY OF LABOUR AND LABOUR RELATIONS HERRAMIENTAS INFORMÁTICAS PARA LA PUBLICACIÓN WEB 6
S 31309029 LANGUAGE AND EFFICIENT COMMUNICATION LENGUAJE Y COMUNICACIÓN EFICAZ 6
S 31309030 INTERNATIONAL AND INTERCULTURAL COMMUNICATION COMUNICACIÓN INTERNACIONAL E INTERCULTURAL 6
S 31309031 GLOBAL SOCIETY AND LIFESTYLES SOCIEDAD GLOBAL Y ESTILOS DE VIDA 6
S 31309032 PROTOCOL AND EVENTS ORGANISATION TECHNIQUES TÉCNICAS DE PROTOCOLO Y ORGANIZACIÓN DE ACTOS Y EVENTOS 6
S 31309033 ENGLISH APPLIED TO ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS INGLÉS APLICADO A LA PUBLICIDAD Y LAS RR.PP. 6
S 31309034 ETHICS AND DEONTOLOGY OF ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS ÉTICA Y DEONTOLOGÍA DE LA PUBLICIDAD Y LAS RR.PP. 6
S 31309035 DIGITAL COMMUNICATION COMUNICACIÓN DIGITAL 6
S 31309036 AUDIOVISUAL PROJECTS MANAGEMENT AND IMPLEMENTATION GESTIÓN Y REALIZACIÓN DE PROYECTOS AUDIOVISUALES 6
S 31309037 MULTIMEDIA TOOLS AND ANIMATION HERRAMIENTAS MULTIMEDIA Y ANIMACIÓN 6
S 31309038 INTERACTIVE MEDIA AND SUPPORTS MEDIOS Y SOPORTES INTERACTIVOS 6
S 31309039 TECHNOLOGY AND INTERNET PUBLISHING TECNOLOGÍA Y PUBLICACIÓN EN INTERNET 6
S 31309045 ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES REDACCIÓN PUBLICITARIA 6
S 31309046 ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES DIRECCIÓN DE ARTE EN PUBLICIDAD 6
S 31309047 ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES PRODUCCIÓN PUBLICITARIA EN MEDIOS GRÁFICOS Y AUDIOVISUALES 6
S 31309048 ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES COMUNICACIÓN POLÍTICA 6